Sunday, April 14, 2013

Blue Mountains Photographer: 'Expecting'...

I'm so thrilled to have been asked to shoot last week this gorgeous Mum&Dad-to-be.
I had lots of ideas for the shoot (in my studio) but then... 
decided to make the most of the beautiful Blue mountains locations and
of the perfect weather on that day !

(Un vrai plaisir pour moi que l'on m'ait demande' de faire un shoot pour un gentil couple et 
futur papa-maman.
J'avais des idees pour ce shoot (dans mon studio) mais finallement...
j'ai decide' de profiter des magnifiques petits coins des Montagnes bleues et
surtout....du temps splendide ce jour-la !)








































Thank you for your comments/opinions :)
More photos on my facebook page HERE


2 comments:

  1. Coucou,
    Des photos toutes attendrissantes, originales et le bisou sur le ventre est celle que je préfère.Belle famille en vue!!!!

    ReplyDelete
  2. Gorgeous photos for a gorgeous couple.

    ReplyDelete

THANK YOU for taking time to leave me your comment on my work, your feedback is always appreciated (Unfortunately I can not reply to it with Blogger, but do leave me your name and a link of your blog (if you have one) so that i can come and discover your artistic world as well !

***Merci de prendre le temps de me laisser un petit commentaire (je ne peux helas pas vous repondre directement avec Blogger) mais laissez-moi votre nom et le lien de votre blog (si vous en avez un) et je me ferais aussi un plaisir de decouvrir votre monde artistique :) ***