Monday, January 13, 2014

Blue Mountains Photographer: 'Fille Apache'

Finally co-ordinated a shoot with this gorgeous girl who couldn't wait to do it for such a long time!
She came all the way from New Caledonia mind you !
I instantly visualised this outdoor location in Coogee Beach because I remembered
this spot with those rocks... just perfect to give that 'western' look !

(J'ai enfin organise' un shoot avec cette magnifique fille qui n'attendait que ca depuis si longtemps!
Il faut dire qu'elle vient tout droit de la Nouvelle Caledonie quand meme ! :)
J'ai tout de suite visualise' un shoot a Coogee Beach avec cette coiffe...je me suis rappele'e qu'il y avait ce petit coin avec rocher ect... pour moi c'etait parfait pour le theme... le look !

















What do you think ?
Have a great week !
B.

3 comments:

  1. This is stunning work Brigitte !

    Chris

    ReplyDelete
  2. Trop magnifique!!! Le thème, la mannequin, les paysages, le maquillage, tout et tout est superbe!!!

    ReplyDelete
  3. What a wonderful shoot. It is fantastic!!!

    ReplyDelete

THANK YOU for taking time to leave me your comment on my work, your feedback is always appreciated (Unfortunately I can not reply to it with Blogger, but do leave me your name and a link of your blog (if you have one) so that i can come and discover your artistic world as well !

***Merci de prendre le temps de me laisser un petit commentaire (je ne peux helas pas vous repondre directement avec Blogger) mais laissez-moi votre nom et le lien de votre blog (si vous en avez un) et je me ferais aussi un plaisir de decouvrir votre monde artistique :) ***